10.12.12

Život je ironie

(Gap tričko, Topshop džíny, H&M baleríny)

Život je ironický a dost často nesdílí vaše plány. Myslela jsem si, že teď budu čelit nejnáročnějšímu a nejstresovějšímu životnímu období za poslední dobu. Místo toho jsem skončila na týdny v posteli. Život mi tedy vtipně překopal plány a já budu nakonec místo ležení v učebnicích péct cukroví a vyrábět balící papír (což vlastně zní moc hezky, akorát že ty učebnice přijdou na řadu v létě).
Stejně tak je to i s mými blogovými plány. Vlastně jsem nezamýšlela se k blogu ještě někdy vracet, po té, co můj minulý "comeback" čítal asi pět článků a pak ticho po pěšině. Zčásti je to protože jsem neměla čas, ale ten hlavní důvod byl pravděpodobně v tom, že jsem neměla pocit, že mám co nabídnout. Proč psát jen další blog o "hadrech", když je jich tolik. Máme pár českých blogů, které mají stálou sledovanost a nemám pocit, že "na trhnu" by ještě bylo místo. Nikdy jsem nepsala blog primárně proto, abych dosahovala závratných čísel v návštěvnosti, vždycky to bylo spíš "pro mě". Ale přiznejme si to, bez těch čtenářů tomu tak trochu něco chybí. Zpětná vazba, možnost diskuze, pocit, že to, co děláte není k ničemu.Teď se mi ale v hlavě urodila myšlenka na trochu jiný koncept, než se kterým se potkáte na většině českých blozích a vzhledem k tomu, že život  mi příhodně poskytl volný čas, řekla jsem si, že tomu dám šanci. 
Více příště, protože dnešní fotka do "nového konceptu" ještě moc nezapadá.

2 comments:

Unknown said...

Jsem zvědavá. Doufám, že to zase nezabalíš :)

Any said...

Pixie: Já taky doufám :) Díky za přízeň!